Od pomysłu do realizacji
Firma MIKONA dokłada wszelkich starań, aby klient miał poczucie, że jego projekt jest w najlepszych możliwych rękach. Kompleksowo obsługuje realizację pomysłu na odzież i akcesoria – dzięki temu przedstawiciel marki modowej może zająć się swoją codzienną pracą biznesową, bez zbędnego zaangażowania energii w wykonanie kolekcji.
Najważniejszy cel szwalni to sprawienie, by klienci od złożenia zamówienia po odbiór gotowych produktów mieli poczucie, że projekt „robi się sam”, zgodnie z najwyższymi standardami i zasadami szycia lekkiego.
Dla szwalni B2B ważne jest też zaufanie i troska o zachowanie tajemnicy pomysłodawców. Dlatego w trosce o ich interes wszyscy pracownicy firmy MIKONA podpisali klauzulę poufności, aby know-how i wszelkie pomysły i uwagi klientów biznesowych były chronione przed konkurencją.
A2: Etapy realizacji projektu
Realizacja niemal każdego pomysłu wygląda w szwalni MIKONA podobnie. Poniżej przedstawiono wszystkie dostępne możliwości i usługi, które można zamówić oraz konfigurować do indywidualnych potrzeb.
ETAP 1
Na tym etapie klient przesyła do szwalni swój projekt: zdjęcie, opis, model do odwzorowania, wytyczne, materiały do odszycia etc. Surowce po akceptacji wyceny mogą zostać też zamówione przez szwalnię.
ETAP 2
MIKONA przygotowuje formy – jeśli nie zostały przesłane przez klienta - i odszywa wzór. Przygotowywana jest wycena i wstępna dokumentacja oraz przewidywane zużycie surowca.
ETAP 3
Jeśli klient zaakceptował projekt, poznaje rzeczywisty czas realizacji projektu. Wliczony jest w niego okres oczekiwania na zamówione materiały i dodatki – dopiero po ich całkowitym zgromadzeniu zaczyna się produkcja właściwa. Na zakup surowców przez szwalnię pobierana jest zaliczka.
ETAP 4
Po zgromadzeniu wszystkich materiałów rozpoczyna się ich rozkrój.
ETAP 5
Wykrojone materiały trafiają do szwalni, gdzie rozpoczyna się szycie.
ETAP 6
Uszyte produkty trafiają do działu kontroli jakości i wykończenia, gdzie sprawdzana jest ich zgodność ze standardami jakości. Na tym etapie dodawane są też guziki i napy. Na życzenie klienta konfekcja może zostać wyprasowana żelazkiem przemysłowym.
ETAP 7
Po wyprasowaniu produkty mogą zostać zametkowane oraz zapakowane w sposób, w jaki życzy sobie tego klient. Minimalizuje to ryzyko błędów i ujednolica sposób sprzedaży produktów.
ETAP 8
MIKONA dba także o kwestie logistyczne. Na życzenie klienta gotowy towar może zostać przesłany we wskazane miejsce lub czekać w magazynie na odbiór osobisty.
ETAP 9
Wraz z towarem klient otrzymuje raport, w którym uwzględniona zostaje ilość surowca zużytego i odpadowego oraz finalna ilość produktów, które zostały uszyte.
ETAP 10
Ostatnim etapem jest rozliczenie się z wykonanego dzieła i wystawienie faktury VAT.